Nytt om navn
Fra venstre Ole-Marius Mathiassen, Inge Kvivik og Anne Holm Alexandersen.

Aptum Kommunikasjon oppbemanner

14.08.2015 | Camilla Nordahl Bang
Aptum kommunikasjon, som nå er Kristiansands største og mest komplette reklamemiljø, har ansatt tre nye medarbeidere. Byrået utgjør dermed 22 ansatte.
- Reklamebransjen på Sørlandet består hovedsakelig av mindre miljøer, vi ser det derfor som et konkurransefortrinn å være det nærmeste man kommer en one-stop-shop for kundene, sier Tulla Wahlstedt, daglig leder i Aptum kommunikasjon.

Dette er de nye Aptumistene:

Inge Kvivik (kreatør) har bakgrunn fra UiB og Westerdals, og 7 års fartstid som kreatør, tekstforfatter, frilansskribent og historieforteller i bl.a. Amnesty, Oktan Stavanger og Bates United. Som tekstforfatter har Inge jobbet med kunder som Eiendomsmegler 1/SR-Bank, Sola Betong, Gilde/Nortura, Opel, YES/Procter & Gamble, Redd Barna, Esso og Microsoft. Han har bred erfaring innen innholdsmarkedsføring, markedsjournalistikk og featurejournalistikk.

Ole-Marius Mathiassen (digital designer) har 10 års erfaring med å skape gode brukeropplevelser på nett gjennom front-end utvikling, webdesign, interaksjonsdesign og informasjonsarkitektur. I rollen som digital designer og analytiker på sin tidligere arbeidsplass, Stormberg, jobbet han mye med analysering og optimalisering av design- og interaksjonsløsninger for kunder på stormberg.com. Han har også vært konsulent i Bouvet, samt webutvikler i Recommended.

Anne Holm Alexandersen (prosjektleder) Anne Holm Alexandersen har studert produksjonsledelse (film, tv og scene) ved BI, samt kunst ved Kunstskolen i Bergen, og er også utdannet sko- og accessoriesdesigner. Hun har drevet mye med prosjektstyring innen kultursegmentet, blant annet for Marius Christiansen Filmmusikk, og har bred salgserfaring både som butikksjef og Visual Merchandiser i Monki-kjeden, samt som salgskoordinator i BabyCare.
facebook