Medlemsnytt
Fra venstre: Per Kristofer Wahlstedt (Aptum), Terje Lund (Aptum), Siri Urdal Bakke og Lisa Østvedt Gustafsson (Morild Norway).

Ansetter Siri Urdal Bakke i Aptum

22.06.2018 | Ingrid Michalsen
Aptum inngår tettere samarbeid med Morild og ansetter Siri Urdal Bakke. Planen, ifølge pressemeldingen, er å styrke Morilds markedsføringsstrategi og kampanjer.
artikkelen fortsetter under annonsen
Skal vi ta en kaffe?
- Aptum er strålende fornøyd over å få Siri i hus igjen. Før Morild-eventyret var hun i en årrekke en høyt verdsatt art director og idéskaper i byrået. Aptum har dermed fått en hjemvendt datter – som i mellomtiden har opparbeidet seg verdifull kompetanse innen markedsføring og merkevarebygging, sier Per Kristofer Wahlstedt i Aptum i pressemeldingen.

Morild ble startet da Siri Urdal Bakke og Lisa Østvedt Gustafsson fant hverandre gjennom en studieoppgave og valgte å satse videre på ideen gjennom å opprette et eget firma. I dag selger de refleksplagg til flere millioner kroner i året, og målet i 2020 er å omsette for 20 millioner kroner.

- Ved at Bakke ansettes i Aptum, kan Morild øke ressursene på andre områder, som produktutvikling, salgsarbeid og logistikk/lager. På eiersiden og i styret blir det ellers ingen endringer i Morild, understrekes det i pressemeldingen.
facebook

Relaterte saker