Nytt om navn
Fv: Kristian Syvertsen Aas (40) og Håvard Rein Karlsen (28)

Generator Digital får to nye på laget

10.08.2022 | Lotte Blom van der Male
Kristian Syvertsen Aas (40) og Håvard Rein Karlsen (28) blir digitale markedsførere hos Generator Digital.
artikkelen fortsetter under annonsen
Techpoint 2025_2
Håvard Rein Karlsen 

Rein Karlsen kommer fra stilling som markedsfører hos Loyalty. Han begynte som salg og prosjektansvarlig i Loyalty og ble etterhvert markedskoordinator. Etter det fikk han muligheten å jobbe som prosjektleder hos APCOA Parking, før han etterhvert skiftet retningssans sørover. 

28-åringen har utdanning fra Høgskolen i Innlandet, der han studerte bachelor i markedsføring og ledelse. Han har i tillegg jobbet frivillig som event og markedsansvarlig for studentene på høgskolen. 

- Jeg er endelig digital markedsfører! Nå jobber jeg tett med de andre i Generator Digital for å gi kundene våre den beste opplevelsen, sier Rein Karlsen.

Han legger til:

- Etter flere år med salg og markedsføring, gleder jeg meg til å bli kjent her på sørlandet og ikke minst med Generator Digital sine kunder. Det er utrolig gøy å bli en del av et så hyggelig og profesjonelt miljø og ser frem til å lære masse i årene som kommer.

Selskapet driver i hovedsak med strategi, digital annonsering, sosiale medier, innholdsproduksjon, analyse og søkemotoroptimalisering.

Kristian Syvertsen Aas

Syvertsen Aas (40) er ansatt i Generator Digital som digital markedsfører med spisskompetanse innen innsikt og analyse. Han begynte i jobben 1. juni.

Aas kommer nyutdannet fra Universitetet i Agder, hvor han tok en bachelorgrad i markedsføring og ledelse. Før utdannelsen har Aas en lang karriere bak seg som fraktkonsulent i Color Line Cargo. Allerede før han var ferdig med utdanningen, hadde han avtale med Generator Digital om engasjement.

- Det å ta utdanning i voksen alder er et valg jeg er meget god fornøyd med. Målsetningen var å starte på nytt i en ny bransje. Under studiene hadde jeg en studentjobb i Norkart, det var der jeg fant ut hvor godt jeg liker digital markedsføring. I Generator har jeg vært så heldig at jeg får jobbe med det jeg liker best, som er konverteringsoptimalisering og kampanjeanalyser i ulike annonseverktøy, sier Syvertsen Aas.

Han fortsetter:

- I Generator er mentaliteten at vi skal lære av hverandre og spille hverandre gode, for å levere de beste resultatene til kundene. Jeg ser virkelig frem til å utvikle meg videre i dette dynamiske faget. Man lærer masse nytt hver dag, hvilket gjør hver dag meningsfull, og det er fantastisk.
facebook