Odd-Arild Skonhoft (t.v.) sammen med Christian Dversnes i Moment Analyse.

Din mening er viktig for oss

19.09.2022 | Håkon Repstad
For tredje året på rad sender Næringsforeningen ut sin medlemsundersøkelse til alle 1173 medlemsbedrifter.
artikkelen fortsetter under annonsen
Annonse - vil du annonsere her?
- Vi bruker denne undersøkelsen til å skaffe oss verdifull innsikt i hva som er viktig for medlemmene våre. Vi er opptatt av å hele veien forbedre oss, og her får vi mange gode svar og innspill som vi bruker til nettopp det, sier salgs- og markedsleder, Odd-Arild Skonhoft i Næringsforeningen.

Undersøkelsen gjøres i samarbeid med Moment Analyse, og ble sendt ut denne uken til samtlige medlemsvirksomheter. 

- Vi håper på en svarprosent på over 40. Det er mye, men samtidig lå vi tett opp til dette i fjor. Jo flere som svarer, desto bedre oversikt får vi over det som er viktig for medlemmene. For oss er det viktig å skape en best mulig verdi for medlemskapet, og tilpasse medlemsaktivitetene etter ønsker og innspill vi får, sier Skonhoft.

- I tillegg får vi også innsikt i hvilken grad de er kjent med alle tilbudene som ligger i medlemskapet og hvor tilfredse de er med vårt arbeid, understreker han videre.

Undersøkelsen brukes også i foreningens strategiprosess.

- Vi holder på med ny strategi, og ser nå framover mot 2025. Denne undersøkelsen er medlemmenes måte å gi innspill på i denne prosessen: hva er hovedårsaken til medlemskapet, og hvilke oppgaver mener de er viktige at vi jobber med? Vi håper så mange som mulig svarer, oppfordrer Ingrid Michalsen, leder strategi og utvikling i Næringsforeningen.
 
facebook